کدام رسالت عظیم تر از امانت داری است ؟

کدام امانت گرانبهاتر از انسان ؟

کدام امانت گرانبهاتر از اندیشه و افکار انسان هایی است که به امانت

دست من و شما سپرده اند ؟

وخدا می داند چگونه جواب خواهیم داد ؟

غفلت از این امانت داری عفلت از تکلیف الهی است و غفلت از تکلیف الهی 

دور شدن از وادی بندگی خداست و....

غفلت از بندگی خدا خروج از نور بسوی تاریکی و ضلالت است ...

کدام انسان عاقلی است که حاضر است در این معامله ی الهی راحت طلبی و بی تفاوت بودن در ایام زودگذر دنیا را به سعادت جاودانه ی آخرت و آرامش روحی دنیا و آخرت بفروشد ....

پس مراقب باشیم  و توجه کنیم و جدی بگیریم این قضیه را که دانش آموزان امانت های الهی اند در دست ما و این ما هستیم که می توانیم پیام نورانی الهی را برایشان به بهترین نحو بیان کنیم و از صمیم قلب در مسیر این سیر الهی و زندگی دنیایی   شیرینی کلام وحی را باجذابیتی که دارد به روح و فطرت پاک ایشان بچشانیم و از این مسیر خود نیز به مقامات معنوی برسیم ....به امید آنکه پس از مرور خاطرات دوران معلمی به خود ببالیم و خوشحال باشیم که تکلیف الهی را به بهترین نحو انجام دادیم وبا برخوردی عالی توانستیم یاران نورانی وسربازان امام زمان (عج) را زیاد کنیم .

ومن الله التوفیق